W ramach projektu „Laboratoria przyszłości” dzisiejsze zajęcia z eksperymentami przerodziły się w zajęcia artystyczne. Podczas cyklu lekcji związanych z eksperymentami dzieci miały okazję na rozwijanie uzdolnień i zainteresowań artystycznych oraz sprawdzenia swoich możliwości twórczych poprzez różnorodne działania plastyczne.

Dzieci miały okazję do stworzenia niepowtarzalnych dzieł za pomocą farb i ściągaczki do mycia okien. Uczniowie zapoznali się z terminem - malarstwo abstrakcyjne.

Abstrakcja daje możliwość wyrażania rzeczy trudnych do wyobrażenia, otwiera przed artystami drogę do niefiguratywnego ukazania tego,co tylko oni widzą, a odbiorców zmuszają do bardziej emocjonalnego podejścia do dzieł sztuki. Malarstwo abstrakcyjne w przeciwieństwie do figuratywnego nie przedstawia realnych obiektów, a formą i kolorem operuje całkowicie swobodnie.

Wychowawcy świetlicy:

  Ewa Kalityńska - Rutkowska

  Marlena Wojszwiłło

Tagi - Popularne