Ważna informacja dotycząca zakupu obiadów na styczeń 2025 r.
Zmiana numeru rachunku bankowego do wpłat na obiady
Od 01 stycznia 2025 r. wpłaty na obiady prosimy przelewać na nowy numer rachunku:
16 1020 4812 0000 0802 0249 9663
UWAGA!!! WAŻNE!!!!!
W MIESIĄCU GRUDNIU 2024r NIE PROWADZIMY SPRZEDAŻY OBIADÓW NA STYCZEŃ 2025 r.
WPŁATY ZA OBIADY NA STYCZEŃ 2025 r. BĘDĄ PRZYJMOWANE DOPIERO PO 01.01.2025 r.
JEŚLI CHCĄ PAŃSTWO OPŁACIĆ OBIADY PRZELEWEM, PROSZĘ NIE ROBIĆ PRZELEWU W GRUDNIU 2024 r. A DOPIERO PO 01.01.2025 r.
Od 1 września 2023r. odpisu obiadów dokonujemy wyłącznie na następujący adres:
W Szkole Podstawowej nr 37 w Szczecinie informacji na temat alergenów występujących w poszczególnych potrawach udzielą:
- w budynku przy ul. Rydla 6 - Pani Bogusława Zielińska - Intendent
- w budynku przy ul. Z. Nałkowskiej 33 - Pani Lilianna Tumidajska - Pomoc Administracyjna
wykaz alergenów: Kliknij tutaj
Jadłospis od 13.01.2025 do 17.01.2025 - otwórz
OPŁATY ZA OBIADY NA styczeń 2025 r. DLA KLAS I - VI (RYDLA)
Od 01 stycznia 2025 r. wpłaty na obiady prosimy przelewać na nowy numer rachunku:
16 1020 4812 0000 0802 0249 9663
Obiady na styczeń 2025 r. opłacamy przelewem dopiero po 01.01.2025 r.
Stołówka wydaje posiłki od 08 stycznia 2025 r.
Opłatę za obiady w formie przelewu na rachunek bankowy szkoły za
Styczeń 2025 r. należy uregulować do 08 stycznia 2025 r . (do tego dnia wpłata musi wpłynąć na rachunek bankowy szkoły).
PŁATNOŚĆ ZA OBIADY W FORMIE PRZELEWU PROSIMY DOKONYWAĆ NAJPÓŹNIEJ NA DWA DNI PRZED WYKUPIONYM OBIADEM
W TYTULE PRZELEWU MUSI ZNAJDOWAĆ SIĘ: IMIĘ I NAZWISKO UCZNIA, KLASA ORAZ DOKŁADNA INFORMACJA OD KIEDY JEST WYKUPIONY OBIAD I EWENTUALNE DNI BEZ OBIADU.
WZÓR:
Ewa N……, klasa 2a, obiady za mc wrzesień 2024 r.
Ewa N…….., klasa 2a, obiady za mc wrzesień 2024 r. bez piątków
WYSOKOŚĆ OPŁAT ZA styczeń 2025 r.
OBIADY UCZNIOWSKIE (DWUDANIOWE) 18 x 6,00zł = 108,00zł
ZUPY UCZNIOWSKIE (SAME) 18 x 1,20zł = 21,60zł
SPRZEDAŻ NA styczeń 2025 r. – KASA OBIADOWA CZYNNA W DNIACH:
07.01.2025 r. w godz. 08 15 – 15 00
08.01.2025 r. w godz. 08 15 – 15 00
09.01.2025 r. w godz. 08 15 – 15 00
OPŁATY ZA OBIADY NA styczeń 2025 r. DLA KLAS VII-VIII (Z.NAŁKOWSKIEJ)
Od 01 stycznia 2025 r. wpłaty na obiady prosimy przelewać na nowy numer rachunku:
16 1020 4812 0000 0802 0249 9663
Obiady na styczeń 2025 r. opłacamy przelewem dopiero po 01.01.2025 r.
Stołówka wydaje posiłki od 08 stycznia 2025 r.
Opłatę za obiady w formie przelewu na rachunek bankowy szkoły za
styczeń 2025r. należy uregulować do 08 stycznia 2025 r . (do tego dnia wpłata musi wpłynąć na rachunek bankowy szkoły).
PŁATNOŚĆ ZA OBIADY W FORMIE PRZELEWU PROSIMY DOKONYWAĆ NAJPÓŻNIEJ NA DWA DNI PRZED WYKUPIONYM OBIADEM
W TYTULE PRZELEWU MUSI ZNAJDOWAĆ SIĘ: IMIĘ I NAZWISKO UCZNIA, KLASA ORAZ DOKŁADNA INFORMACJA OD KIEDY JEST WYKUPIONY OBIAD I EWENTUALNE DNI BEZ OBIADU.
WZÓR:
Ewa N……, klasa 2a, obiady za mc wrzesień 2024
Ewa N…….., klasa 2a, obiady za mc wrzesień 2024 bez piątków
WYSOKOŚĆ OPŁAT ZA styczeń 2025 r.
OBIADY UCZNIOWSKIE (DWUDANIOWE) 18 x 6,00zł = 108,00zł
Nie ma możliwości wykupu samych zup
SPRZEDAŻ NA styczeń 2025 r. – KASA OBIADOWA CZYNNA W DNIACH:
07.01.2025 r. w godz. 07 30 – 09 30
08.01.2025 r. w godz. 07 30 – 09 30
09.01.2025 r. w godz. 07 30 – 09 30
Zakup obiadów w kasie będzie możliwy w formie bezgotówkowej przy użyciu karty płatniczej
ODBIÓR KART OBIADOWYCH PO UPRZEDNIM DOKONANIU PRZELEWU W STOŁÓWCE SZKOLNEJ OD GODZ. 0730
W KAŻDY DZIEŃ TYGODNIA.
SPRZEDAŻ KART OBIADOWYCH |
|
BUDYNEK ul. Rydla |
BUDYNEK ul. Nałkowskiej |
KONTAKT: (91) 46 68 467 – w godzinach pracy kasy |
KONTAKT: (91) 46 31 134 – w godzinach pracy kasy |
Kasa obiadowa czynna jest w godzinach od 08:15 do 15:00
oraz wybrane czwartki. |
Kasa obiadowa czynna jest w godzinach od 07:45 do 09:50
oraz wybrane czwartki. |
Preferowana formą płatności za obiady jest PRZELEW BANKOWY lub KARTA PŁATNICZA
|
Preferowaną formą płatności za obiady jest PRZELEW BANKOWY |
W przypadku posiadania odpisów, należy skontaktować się z kasą obiadową, w godzinach pracy kasy (91) 46 68 467, w celu ustalenia kwoty płatności. |
W przypadku posiadania odpisów, należy skontaktować się z kasą obiadową, w godzinach pracy kasy (91) 46 31 134, w celu ustalenia kwoty płatności. |
Po wpłacie na konto karty obiadowe:
|
Po wpłacie na konto karty obiadowe wydawane będą w POKOJU 79 - KASA OBIADOWA (I piętro).
|
1. Opłatę za posiłki w formie przelewu należy uregulować z góry za dany miesiąc do 25 dnia każdego miesiąca. Do tego dnia wpłata musi być zaksięgowana na koncie Szkoły. |
|
2. Wysokość opłat za posiłki uczniowskie na dany miesiąc, będzie dostępna na stronie Szkoły, w zakładce Stołówka. |
|
3. Przelewu bankowego można dokonać również na wybrane, poszczególne dni (z wyraźnym zaznaczeniem w tytule przelewu dni, których przelew dotyczy). |
|
4. Wpłaty proszę kierować na poniższy numer konta bankowego: 16 1020 4812 0000 0802 0249 9663 Przelew powinien zawierać imię i nazwisko dziecka, klasę oraz miesiąc, którego dotyczy przelew (lub wybrane przez Państwa dni). WZÓR: Ewa N……………., klasa IIa, obiady za mc wrzesień 2021 |
|
5. Szczegółowy harmonogram funkcjonowania kasy, będzie dostępny z miesięcznym wyprzedzeniem, na stronie Szkoły w zakładce Stołówka. |
|
6. Podczas sprzedaży na nowy miesiąc nie sprzedaje się obiadów na stary miesiąc. |
|
7. Aby wykupić obiad na konkretny dzień - należy go wykupić z odpowiednim wyprzedzeniem, przelewem bankowym lub w dniach otwarcia kasy obiadowej. Nie ma możliwości sprzedaży obiadu na ten sam dzień. |
|
8. W miesiącu GRUDNIU NIE JEST prowadzona przedsprzedaż obiadów na styczeń. Dotyczy to zarówno wpłat w kasie obiadowej jak i na rachunek bankowy. |
ZWROTY I ODPISY ZA OBIADY |
1. W przypadku PRZELEWU BANKOWEGO ewentualne zwroty za obiady zostaną zwrócone bezpośrednio na konto, z którego został zrobiony przelew. |
2. Odpisy obiadów dokonujemy drogą e-mailową na następujący adres: |
3. Jeżeli chcą Państwo uzyskać odpis od dnia następnego, e-mail powinien zostać wysłany |
4. E-mail wysłany w sobotę lub niedzielę będzie traktowany jako odpis od wtorku. |
5. W treści e-mail proszę podać imię i nazwisko, klasę i okres w jakim dziecko nie będzie korzystać z obiadów. |
6. Po zakończonym okresie nieobecności obowiązuje Państwa niezwłocznie doniesienie kart obiadowych. |
7. Karty obiadowe w zamkniętej kopercie podpisane można zostawiać na portierni w specjalnie przygotowanej dla Państwa skrzynce. |
8. W przypadku WPŁATY W KASIE OBIADOWEJ - zwrot wykupionych obiadów i zup wyłącznie na podstawie ważnego paragonu fiskalnego i karty obiadowej. |
9. DUPLIKAT karty wydawany jest tylko w przypadku jej zniszczenia. Aby uzyskać duplikat należy okazać zniszczoną kartę oraz zwrócić się z podaniem do Dyrektora Szkoły. |